Facultatea de Ştiinţe Economice / Faculty of Economic Sciences

Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/16

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Tehnologiile emergente și inovațiile din industria turismului
    (CEP USM, 2024) Nirean, Elena
    Industria turismului se află într-o continuă evoluție, iar tehnologia joacă un rol din ce în ce mai important în modelarea experienței călătorilor. De la planificarea vacanței până la interacțiunea cu destinația, inovațiile digitale transformă fundamental modul în care turiștii percep și trăiesc călătoriile. Călătoriile au devenit mai inteligente și mai convenabile datorită inovațiilor digitale. Aplicațiile mobile, realitatea virtuală și inteligența artificială redefinesc modul în care este explorată lumea, oferind o experiență personalizată și fără griji. Inovațiile digitale simplifică procesul de planificare și gestionare a călătoriilor, permițând turiștilor să se concentreze pe experiențele unice ale fiecărei destinații. De la rezervări automate până la traduceri instantaneie, tehnologia face călătoriile mai ușoare și mai plăcute. Digitalizarea a revoluționat industria turismului, iar tehnologiile emergente continuă să modeleze modul de a călători, deschizând noi orizonturi și transformând experiența turistică.
  • Thumbnail Image
    Item
    Transforming the traveler experience through the digitalization of tourism activities
    (CEP USM, 2024-10-24) Nirean, Elena
    Purpose of the article: consists in researching the digital possibilities for planning and managing travel and examining their impact on transforming tourists' experiences.
  • Thumbnail Image
    Item
    MODELE DE SCHIMBARE ORGANIZAȚIONALĂ
    (CEP USM, 2019) Stefanco, Natalia
    În lumea contemporană, schimbările sunt din ce în ce mai frecvente. Orice schimbare poate fi un act de creație. Reducerea timpului dintre două schimbări este egalată de permanentizarea unei capacități proprii de creație în propriile structuri organizatorice, de flexibilitatea structurilor de conducere, de formarea permanentă a personalului în măsură să asigure creșterea vitezei de asimilare a noului, de gradul de receptivitate a managerului față de schimbări, de motivarea conducerii. Schimbarea reprezintă o permanență și o realitate a vieții noastre cotidiene. Fie că o dorim sau nu, schimbarea se produce la nivel de individ sau la nivel de organizație. Unele firme percep schimbarea ca o evoluție firească, sunt obișnuite cu ea. Altele însă o percep ca pe o amenințare și nu reacționează în timp util pentru a supravețui unui mediu din ce în ce mai turbulent. Oamenii și organizațiile au nevoie de timp pentru a se obișnui cu schimbarea, dar în prezent ritmul schimbărilor este atât de rapid, încât firmele se confruntă cu transformări permanente și nu mai au timp să rămână inactive, inflexibile