Facultatea de Ştiinţe Economice / Faculty of Economic Sciences

Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/16

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    ASPECTE PRIVIND ROLUL MARKETINGULUI ON-LINE ÎN DEZVOLTAREA ACTIVITĂȚII ECONOMICE
    (CEP USM, 2020) Bulat, Veronica
    The marketing strategies applied by enterprises differ greatly from one field to another. Manufacturers of consumer goods have introduced into their marketing activities certain modern online marketing techniques, and at the same time have largely retained traditional promotion techniques. In essence, online marketing is a form of traditional marketing that is based on the principles of operation and characteristics of direct marketing. The main principle to support the development of online marketing is that of "electronic customer", which aims to achieve a degree of personalization of offers as high as possible.
  • Thumbnail Image
    Item
    ABORDĂRI TEORETICO-METODOLOGICE PRIVIND COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI PRIN PRISMA PROCESULUI DECIZIONAL
    (CEP USM, 2021) Hămuraru, Maria; Bulat, Veronica
    Actualmente, procesul decizional al consumatorului reprezintă un subiect important de discuție în rândul tuturor entităților economice producătoare și prestatoare de servicii. Astfel, specialiștii de marketing din cadrul firmelor sunt permanent preocupați de dorințele și nevoile consumatorilor, de stimulii, de factorii care influențează alegerea de cumpărare, aceasta fiind problema primordială. Creșterea complexității vieții economice, precum și progresul tehnico-științific au condus la necesitatea cunoașterii mecanismului comportamentului uman, care devine tot mai complicat și mai amplu, dar în același timp tot mai interesant și provocator. În condițiile actuale, oferta posedă multiple variante, consumatorii dobândesc foarte multe posibilități de alegere a produselor și serviciilor, iar puterea de cumpărare a populației, împreună cu nivelul de educație și cultură, a crescut considerabil, ceea ce influențează cumpărătorul să-şi satisfacă mai multe trebuinţe, mai sofisticate, calitativ ridicate, aspect de care ține seama, numaidecât, producătorul, pentru a putea veni în întâmpinarea dorinţelor acestuia. Astfel, dacă producătorul nu distinge la timpul potrivit aceste noi opţiuni ale clientului, acesta se va îndrepta către un alt producător.
  • Thumbnail Image
    Item
    ASPECTE PRIVIND ROLUL MARKETINGULUI ON - LINE ÎN DEZVOLTAREA ACTIVITĂȚII ECONOMICE
    (CEP USM, 2020) Bulat, Veronica
    The marketing strategies applied by enterprises differ greatly from one field to another. Manufacturers of consumer goods have introduced into their marketing activities certain modern online marketing techniques, and at the same time have largely retained traditional promotion techniques. In essence, online marketing is a form of traditional marketing that is based on the principles of operation and characteristics of direct marketing. The main principle to support the development of online marketing is that of "electronic customer", which aims to achieve a degree of personalization of offers as high as possible.
  • Thumbnail Image
    Item
    ROLUL NOTORIETĂȚII BRANDULUI ÎN POLITICA DE PROMOVARE A ENTITĂȚII ECONOMICE
    (CEP USM, 2020) Bulat, Veronica
    O companie de succes este considerată compania care creează o marcă de produse de succes, mărci care relaționează cu consumatorul și construiește valoare pe termen lung. Pentru a dezvolta mărci de succes, este nevoie ca organizația să includă în procesul de planificare strategică subiectul de marcă. Și doar atunci putem vorbi despre prezența unei politici de marcă la nivel de întreprindere și despre relații pe care marca le evoluează cu ajutorul activițăților de marketing în cadrul organizației. Prezenta lucrare conține percețiile teoretice din domeniul brandigului, importanța acestuia din perspectiva consumatorilor și producătorilor, precum și aspectele de măsurare a notorietății acestuia.
  • Thumbnail Image
    Item
    CERCETĂRI ŞI ANALIZĂ DE PIAŢĂ: NOTE DE CURS: DISCIPLINĂ INCLUSĂ ÎN PROGRAMUL DE MASTER „STUDII ÎN MARKETING”
    (CEP USM, 2020) Bulat, Veronica; Corețchi, Boris
    Aceaste note de curs vor servi în scopul de a pune la dispoziţia studenţilor masteranzi, înscri şi la programul de master „Studii în marketing”, viitori marketeri şi funcţionari în economia productivă, o serie de cunoştinţe de bază din domeniul cercetărilor şi analizei de piaţă.