Facultatea de Ştiinţe Economice / Faculty of Economic Sciences
Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/16
Browse
1 results
Search Results
Item Optimizarea proceselor de vânzare în industria tehnicii agricole prin implementarea istrumentelor avansate de cercetare de piață(CEP USM, 2024) Hămuraru, Maria; Apetrii, NataliaScopul articolului vizează analiza modalităților de adaptare a strategiilor de vânzare prin cercetarea segmentului de clienți, evidențiind aplicarea instrumentelor moderne de cercetare a pieței ca mijloc eficient de optimizare a proceselor de vânzare. Metodologie: În calitate de instrument modern de cercetare se utilizează tehnologia inteligentă Data Mining în vederea identificării factorilor ce influențează asupra comportamentului consumatorilor de tehnică agricolă, a preferințelor și nevoilor clienților, segmentarea lor după activitatea de bază, precum și modul în care datele obținute din cercetarea de piață pot ghida elaborarea și personalizarea strategiilor de vânzare. Au fost trasate tendințele viitoare și recomandări pentru companiile din industria tehnicii agricole, subliniind importanța continuă a adaptării la schimbările din piață.