Facultatea Psihologie, Ştiinţe ale Educaţiei, Sociologie şi Asistenţă Socială / Faculty of Psychology, Educational Sciences, Sociology and Social Work
Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/13
Browse
2 results
Search Results
Item IMPACTUL ACTIVITĂȚII INDEPENDENTE A STUDENȚILOR PEDAGOGI ÎN FORMAREA PROFESIONALĂ INIȚIALĂ(CEP USM, 2021) Roman, DanielProfesionalizarea cadrelor didactice bazată pe competenţe avansează programelor de formare atribuţiuni de pregătire iniţială a studenților pedagogi pentru activitatea independentă. Cercetările pedagogice demonstrează importanța preocupărilor cadrelor didactice universitare pentru planificarea activitățăii independente, orientate spre dezvoltarea capacităţilor de autoinstruire şi promovare a valorilor culturii învățării autodirijate a studenților. Transformarea condiţiilor pedagogice din mediul universitar în resurse de facilitare a activităţii de învăţare socială constituie un indicator important al calității studiilor universitare.Item САМООБРАЗОВАНИЕ ПЕДАГОГА – ОДНО ИЗ НАПРАВЛЕНИЙ РАЗВИТИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ(CEP USM, 2010) Дарий, Людмила;Într-o piaţă competitivă a serviciilor de formare profesională, calitatea este principalul indicator al competitivităţii învăţământului superior. Unul dintre factorii semnificativi care influenţează calitatea procesului de învăţământ este nivelul de competenţă profesionalăa profesorilor universitari. La schimbarea condiţiilor apare cererea crescândă de cadre didactice creative, competente, competitive, individuale şi a rezultatelor activităţilor sale, astfel apărând şi necesitatea de a îmbunătăţi competenţele profesionale şi de activitate în sine. Acest lucru se realizează prin intermediul a două domenii principale: a) autoinstruirea şi formarea continuă; b) introducerea formelor noi şi inovatoare în practică.