Facultatea Psihologie, Ştiinţe ale Educaţiei, Sociologie şi Asistenţă Socială / Faculty of Psychology, Educational Sciences, Sociology and Social Work

Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/13

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    ROLUL PERSONALULUI ADMINSTRATIV ÎN COMUNICAREA INTRA- ŞI INTERINSTITUŢIONALĂ A UNITĂŢILOR LICEALE
    (CEP USM, 2021) Borș, Andra-Ramona
    Empirical research on the role and characteristics of administrative staff in high schools is limited, although there are conceptual approaches that broaden the scope of our understanding of them, no study has attempted to address the findings of previous qualitative and quantitative studies. This has led to a careful examination of this category, which is often ignored, but vital in the smooth running of high school activities. It also demonstrates how the intra and inter-organizational context, their interactions and characteristics moderate the studied relationships. By aggregating and consolidating existing research, our study not only reveals new perspectives on the levers and outcomes of inter-organizational interactions, but also provides meaningful directions for future research, strengthening research on secretarial-student relationships, teachers, managers and its consequences.
  • Thumbnail Image
    Item
    ROLUL LICEELOR ÎN REȚELELE INTERORGANIZAȚIONALE
    (CEP USM, 2020) Borș, Andra-Ramona
    In ultimii ani, utilizarea rețelelor interorganizaționale ca strategie de management educațional a luat rapid amploare și studierii acestor tipuri de rețele i se acordă o atenție deosebită. Datorită faptului că studiul acestor rețele a fost fragmentat prin abordări și analize diferite, scopul revizuirii principalelor concepte a fost să aducă în discuție indicatori cu valoare practică pentru persoanele din organizațiile școlare de tip liceal care gestionează sau lucrează în rețele inter organizaționale .
  • Thumbnail Image
    Item
    INSTITUȚII ȘI ORGANIZAȚII ÎN SISTEMUL DE ÎNVĂȚĂMANT LICEAL
    (CEP USM, 2019) Borș, Andra-Ramona
    Referințele noastre sunt parte dintr-o lucrare de doctorat centrată pe comunicarea interinstituțională menită sa studieze creșterea eficienței acesteia la nivelul unui segment al sistemului de învăţământ, la liceu. Scopul lucrării este limitat la identificarea și analizarea aspectelor teoretice, strict conceptuale, pentru a stabili legăturile, asemănările și diferențele dintre o instituție și o organizație, fixând astfel reperele unor articulări specifice. Conceptele de instituție și organizație – caracteristicile, definițiile atribuite, tipurile existente, structura, cultura, dezvoltarea și schimbarea acestora alcătuiesc, în concepția noastră, cei doi piloni ai oricărei perspective de cercetare privind comunicarea interinstituțională.