Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Latul, Gheorghe"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 2 of 2
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Thumbnail Image
    Item
    Elaborarea metodelor și mijloacelor pentru crearea cursurilor de instruire asistate de calculator [Rezumat]
    (2025) Latul, Gheorghe; Căpățână, Gheorghe (conducător științific)
    Scopul cercetării: crearea tehnologiei originale și instrumentelor informatice pentru proiectarea și programarea cursurilor de instruire asistată de calculator. Obiectivele cercetării: elaborarea metodelor și mijloacelor de programare a cursurilor de instruire asistată de calculator, formularea cerințelor principale față de sistemele de instruire asistate de calculator; formularea cerințelor față de limbajul descrierii cursurilor asistate de calculator, elaborarea limbajului formal de descriere a cursurilor asistate de calculator; elaborarea compilatorului și prototipului interpretorului limbajului elaborat. Noutatea și originalitatea științifică a lucrării constă în noi abordări ale proiectării programelor de cursuri de instruire asistată de calculator bazate pe situații stereotipice de instruire, conceptul cărora este formulat în teză. A fost dezvoltat un limbaj de programare declarativ specific domeniului, destinat pentru crearea cursurilor de instruire asistată de calculator bazat pe scenarii cauzale, care permite păstrarea cunoștințelor în frame-uri. Problema științifică importantă rezolvată în domeniul de cercetare constă în dezvoltarea tehnologiei de proiectare a programelor de instruire asistată de calculator bazată pe descrierea situațiilor instructive stereotipice, definirea scenariilor instructive în baza scenariilor cauzale, elaborarea limbajului de programare specific domeniului de creare a cursurilor de instruire asistate de calculator. Rezultatul obținut, care contribuie la soluționarea unei probleme științifice importante constă în prezentarea cunoștințelor în cadrul cursurilor de instruire asistată de calculator cu ajutorul scenariilor cauzale – unei varietăți de frame-uri.
  • Thumbnail Image
    Item
    Elaborarea metodelor și mijloacelor pentru crearea cursurilor de instruire asistate de calculator [Teză]
    (2025) Latul, Gheorghe; Căpățână, Gheorghe (conducător științific)
    Scopul cercetării: crearea tehnologiei originale și instrumentelor informatice pentru proiectarea și programarea cursurilor de instruire asistată de calculator. Obiectivele cercetării: elaborarea metodelor și mijloacelor de programare a cursurilor de instruire asistată de calculator, formularea cerințelor principale față de sistemele de instruire asistate de calculator; formularea cerințelor față de limbajul descrierii cursurilor asistate de calculator, elaborarea limbajului formal de descriere a cursurilor asistate de calculator; elaborarea compilatorului și prototipului interpretorului limbajului elaborat. Noutatea și originalitatea științifică a lucrării constă în noi abordări ale proiectării programelor de cursuri de instruire asistată de calculator bazate pe situații stereotipice de instruire, conceptul cărora este formulat în teză. A fost dezvoltat un limbaj de programare declarativ specific domeniului destinat pentru crearea cursurilor de instruire asistată de calculator bazat pe scenarii cauzale, care permite păstrarea cunoștințelor în frame-uri.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify