Browsing by Author "Jarjoura, Basma"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item COLLEGE CHOICES AMONG ARAB PRE-SERVICE TEACHERS BETWEEN INTRINSIC(Centrul Educaţional PRO DIDACTICA, 2014) Jarjoura, BasmaIn acest articol ne-am propus să oferim o imagine curentă privind alegerea profesiei didactice şi a universităţii de către studenţii arabi, precum şi să subliniem nevoia de cercetare continuă a acestei tematici. Trecerea de la nivelul preuniversitar la învăţămîntul superior pentru liceenii arabi în Israel – care sînt o minoritate –, alegerea unui domeniu de studiu şi a instituţiei concrete constituie o etapă crucială pentru ei, deoarece poate determina profund motivaţia acestora pentru învăţare.Item THE INFLUENCE OF THE PSYCHO-SOCIAL AND PEDAGOGICAL CONTEXT ON LEARNING MOTIVATION OF ARAB FUTURE TEACHERS IN ARAB AND MIXED COLLEGES FROM ISRAEL(2016) Jarjoura, Basma; Șevciuc, MaiaThe aim of the research is the theoretical and methodological foundation of the influence of the psycho-social and pedagogical context on learning motivation of Arab future teachers in Arab and mixed colleges from Israel.Item INFLUENŢA CONTEXTULUI PSIHOSOCIAL ŞI PEDAGOGIC ASUPRA MOTIVAŢIEI ÎNVĂŢĂRII LA STUDENŢII ARABI, VIITOARE CADRE DIDACTICE, ÎN COLEGIILE ARABE ŞI MIXTE DIN ISRAEL(2016) Jarjoura, BasmaNoutatea şi originalitatea ştiinţifică a cercetării este obiectivată de actualizarea conceptelor de motivaţie şi motivaţie a învăţării; fundamentarea teoretică a particulrităţilor motivaţiei autonome şi controlate, în funcţie de contextul psihosocial şi pedagogic al învăţării studenţilor arabi din colegii arabe şi mixte; elaborarea Programului de intervenţie de dezvoltare a motivaţiei autonome de învăţare la studenţii arabi.Item PROMOTING SELF-EFFICACY IN THE CLASSROOM: SELF-EFFICACY AND STUDENTS’ MOTIVATION(CEP USM, 2014) Jarjoura, Basma"If I have the belief that I can do it, I shall surely acquire the capacity to do it even if I may not have it at the beginning”(Mahatma Gandhi).This article aims to shed light on the concept of self-efficacy in social - cognitive theory, and will try to answer the question does academic self-efficacy affects learning motivation and achievements and vice versa.