Browsing by Author "Константинова, Светлана"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item ВЗАИМОСВЯЗЬ ОСОБЕННОСТЕЙ САМООТНОШЕНИЯ И УРОВНЯ НРАВСТВЕННОГО РАЗВИТИЯ ЛИЧНОСТИ В ЮНОШЕСКОМ ВОЗРАСТЕ(CEP USM, 2010) Анцибор, Людмила; Константинова, Светлана; Мясникова, ТатьянаActualitatea acestei cercetări ştiinţifice este determinată de rolul moralei în dezvoltarea personală a fiecărui individ şi a întregii societăţi. Еste important să se examineze dacă existăo relaţie între autoatitudine şi nivelul de morală a individului. Analiza şi sinteza rezultatelor studiului empiric au evidenţiat o diferenţă semnificativă între subiecţii cu un grad ridicat sau scăzut de dezvoltare a moralei la următoarea scală a autoatitudinii – autodevotamentul. Тema cercetării nu este suficient studiată, iar rezultatele şi dispoziţiile finale ale lucrării necesită un studiu experimental ulterior.Item ВЛИЯНИЕ САМООЦЕНКИ СТУДЕНТА НА МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ В ГРУППЕ(CEP USM, 2007) Константинова, СветланаIn acest articol se înaintează ipoteze privind aprecierea neadecvată a studentului care influenţează negativ asupra relaţiilor interpersonale în grup. În procesul didactic, trebuie inclus un program special pentru formarea autoaprecierii adecvate la studenţi.Item МОДЕЛИРОВАНИЕ СИТУАЦИЙ ОБЩЕНИЯ В УЧЕБНОМ ПРОЦЕССЕ С УЧЕТОМ ПСИХОДИНАМИЧЕСКИХ СВОЙСТВ УЧАЩИХСЯ(CEP USM, 2009) Константинова, СветланаÎn acest articol este analizată literatura psihopedagogică, fiind generalizată experienţa acumulată privind utilizarea caracteristicilor psihodinamice ale persoanei. Aceste caracteristici îl ajută pe profesor să reducă la minim eşecurile şi erorile, care sunt inevitabile în procesul de instruire. Luarea în consideraţie a calităţilor mintale, şi anume a temperamentului, permite a face procesul de instruire al elevilor mai eficient.Item НРАВСТВЕННЫЙ АСПЕКТ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО СТАНОВЛЕНИЯ БУДУЩЕГО ПЕДАГОГА(CEP USM, 2007) Константинова, СветланаÎn acest articol este cercetat aspectul moral al formării profesionale a viitorului pedagog. Se consideră că moralitatea pedagogică este orientată în direcţia raţională a procesului didactic al instituţiei de învăţământ superior, creându-se condiţiile care asigură dezvoltarea dinamică a moralităţii pedagogice la viitorii specialişti.