Facultatea Psihologie, Ştiinţe ale Educaţiei, Sociologie şi Asistenţă Socială / Faculty of Psychology, Educational Sciences, Sociology and Social Work

Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/13

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    AUTOEVALUAREA ÎN CONTEXTUL EDUCAŢIONAL CARACTERISTICI ŞI VALENŢE FORMATIVE
    (Centrul Educaţional Pro Didactica, 2005) Dandara, Otilia
  • Thumbnail Image
    Item
    ABORDAREA EVALUĂRII CA PROBLEMATICĂ A SENSULUI
    (CEP USM, 2016) Platon, Carolina
  • Thumbnail Image
    Item
    PRINCIPII GENERALE ÎN EVALUAREA PROGRAMELOR DE INTERVENȚIE PSIHOSOCIALĂ ÎN ORGANIZAȚII
    (CEP USM, 2019) Cojocaru, Natalia
    Evaluarea programului de intervenție reprezintă un proces de colectare sistematică a datelor cu privire la eficiența activităților incluse în acel program. Deși evaluarea reprezintă o componentă importantă a procesului de intervenție, deseori este ignorată de practicienii din domeniu. Totuși, managerii unor companii de succes înțeleg că progresul pe piața muncii nu se poate produce fără implementarea unor programe pentru sporirea eficienței la locul de muncă, încadra rea angajaților în activitățile organizaționale și crearea unui mediu de muncă în care angajații își vor dori să lucreze. Recunoscând impactul pe care îl au programele de intervenție psihosocială asupra angajaților unei companii, organizațiile au nevoie și de niște instrumente care să evalueze cu acuratețe calitatea programelor pentru a le îmbunătăți, acolo unde este cazul, sau pentru a le înlocui cu altele, care vor produce mai multă eficiență. În acest articol ne propunem să analizăm câteva aspecte generale cu privire la evaluarea programelor de intervenție psihosocială în organizații, prezentând în acest sens diverse modele de evaluare și studii de caz din literatura de specialitate.