Facultatea Psihologie, Ştiinţe ale Educaţiei, Sociologie şi Asistenţă Socială / Faculty of Psychology, Educational Sciences, Sociology and Social Work
Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/13
Browse
3 results
Search Results
Item EVALUAREA – COMPONENTĂ A PROCESULUI DE INSTRUIRE ÎN CONTEXTUL ASIGURĂRII CONEXIUNII ȘI CONTINUITĂȚII ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL SUPERIOR(CEP USM, 2018) Repida, Tatiana; Paiu, Mihail; Țurcanu, Carolina; Vasilache, CorinaÎn prezentul articol se examinează evaluarea în contextul asigurării conexiunii și continuității în procesul de instruire în școala superioarăItem STRATEGII DE EVALUARE INDIVIDUALĂ ŞI INSTITUŢIONALĂ A CADRELOR DIDACTICE(CEP USM, 2016) Platon, CarolinaPrezentul articol reflectă procesul managerial de evaluare a cadrelor didactice, ilustrat prin strategii concrete şi exemple reprezentative.Item НЕКОТОРЫЕ ПОДХОДЫ К ОЦЕНИВАНИЮ РЕЗУЛЬТАТОВ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ(CEP USM, 2015) Калонтаров, ЮрийÎn articol autorul încearcă să fundamenteze teoretic, dar şi metodologic, un model de evaluare a rezultatelor învăţării în baza tehnologiilor informaţionale.Modelul propus se axează pe următoarele abordări: teoria calităţii în educaţie, teoria monitorizării în educaţie, teorii ale învăţării, teoria docimologică. Accentul este pus pe determinarea locului calităţii şi pe monitoringul calităţii în procesul de evaluare a rezultatelor şcolare prin intermediul tehnologiilor informaţionale.