Facultatea Psihologie, Ştiinţe ale Educaţiei, Sociologie şi Asistenţă Socială / Faculty of Psychology, Educational Sciences, Sociology and Social Work
Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/13
Browse
2 results
Search Results
Item FORMAREA ELEVILOR CA INTERPREŢI AI OPEREI LITERARE ÎN PROCESUL STUDIERII TRĂSĂTURILOR EI DE GEN ŞI SPECIE(Centrul Educaţional PRO DIDACTICA, 2018) Şchiopu, Constantin; Popova, ValentinaÎn articol este abordată problema formării elevului ca interpret al operei literare din perspectiva cunoaşterii trăsăturilor de gen şi specie ale acestora. Iniţial, se face trimitere la câteva teorii privind problema genurilor literare, ulterior se insistă asupra unor aspecte metodice ale predării/studierii noţiunilor de teorie literară în cadrul Valentina Popova lector superior, Universitatea de Stat Nistreană Taras Șevcenko din Tiraspol atelierelor de creaţie/de scriere creativă. Metodologia propusă este întemeiată pe principiile creativităţii şi pe activităţi cu caracter ludic. Activităţile din cadrul atelierelor sunt structurate pe arii tematice, în funcţie de speciile literare. În finalul articolului sunt prezentate rezultatele experimentului de formare şi concluziile generale.Item FORMAREA ELEVILOR CA INTERPREȚI AI OPEREI LITERARE ÎN PROCESUL STUDIERII TRĂSĂTUILOR EI DE GEN ȘI SPECIE(CEP USM, 2018) Șchiopu, Constantin; Popova, ValentinaIn articol este abordată problema privind form area elevului ca interpret al operei literare din perspectiva cunoașterii trăsăturilor distinctive ale genurilor și speciilor literare . Inițial, se face trimitere la câteva teorii privind problema genurilor literare, ulterior se insistă asupra unor aspecte metodice ale predării/studieii noțiunilor de teorie literară în cadrul atelierelor de creație /de scriere creativă. Metodologia propusă este întemeiată pe principiile creativității și pe activități cu caracter ludic. Activitățile din cadrul atelierelor sunt structurate pe arii tematice, în funcție de speciile literare.În finalul articolului sunt prezentate rezultatele experimentului de formare și concluziile generale.