Facultatea Psihologie, Ştiinţe ale Educaţiei, Sociologie şi Asistenţă Socială / Faculty of Psychology, Educational Sciences, Sociology and Social Work
Permanent URI for this communityhttps://msuir.usm.md/handle/123456789/13
Browse
21 results
Search Results
Item FACTORII ADAPTĂRII ŞCOLARE(CEP USM, 2013-09-26) Platon, Carolina; Badarnie, ZadaItem APRECIEREA INTERPERSONALĂ DIN PERSPECTIVA ORIENTĂRILOR IMPLICITE ŞI CONSTRUCTIVE(CEP USM, 2013-09-26) Platon, Carolina; Paladi, AlionaItem CONFLICTUL MUNCĂ–FAMILIE. ASPECTE INTRODUCTIVE(CEP USM, 2014) Platon, Carolina; Cojocaru, NataliaItem DIFERENŢELE DE GEN ÎN EVALUAREA CADRELOR DIDACTICE UNIVERSITARE(2004) Platon, CarolinaIn this article we examine certain problems regarding the variables that may influence the university pedagogical staff evaluation by students (namely the gender variable) and present the results of the empiricstudy performed as to this subject.Item FACTORII ADAPTĂRII ŞCOLARE(CEP USM, 2013) Platon, Carolina; Badarnie, ZadaItem APRECIEREA INTERPERSONALĂ DIN PERSPECTIVA ORIENTĂRILOR IMPLICITE ŞI CONSTRUCTIVE(CEP USM, 2013) Platon, Carolina; Paladi, AlionaItem CONFLICTUL MUNCĂ–FAMILIE. ASPECTE INTRODUCTIVE(Universitatea de Stat din Moldova, 2014) Platon, Carolina; Cojocaru, NataliaItem PROGRAM DE DEZVOLTARE PERSONALĂ PRIN METODE DE EFICIENTIZARE A STILULUI APRECIATIV ŞI OPTIMIZARE A LOCULUI DE CONTROL(CEP USM, 2013) Platon, Carolina; Paladi, AlionaPentru dezvoltarea multilaterală a personalităţii este necesară o abordare mai complexă. E necesar de a menţine, înprimul rând, stilul apreciativ eficient, de a ridica stima de sine diminuată şi de a internaliza locul de control al personalităţii.Item TRANSITION FROM KINDEGARDEN TO SCHOOL(CEP USM, 2013) Badarne, Zada; Platon, CarolinaTransition to School is a crucial step that influences the child's behavior and personality. Many researches sees the transition as a process that includes many players: children, families, educators, community, professionals and the whole system. Transition is the time when everyone has to be involved and take responsibility .Item STRESUL ŞI SINDROMUL ARDERII EMOŢIONALE LA PROFESORII UNIVERSITARI(CEP USM, 2012) Platon, Carolina; Gorincioi, VeronicaObiectivul principal pe care l-am urmărit în acest articol este de a explora relaţia dintre stres şi epuizare emoţionalăla profesorii universitari. Cadrul teoretic şi empiric al cercetării noastre se fundamentează pe rezultatele unor studii (Cooper et al., 2001; Johns, 1998; Maslach şi Leiter, 1997 ş.a.) cu privire la stres şi epuizare emoţională. Interesul nostru se axează atât pe studiul relaţiei dintre componentele enunţate mai sus, cât şi pe evidenţierea diferenţelor gender în manifestarea stresului şi a epuizării emoţionale. Studiul a fost realizat pe un eşantion de 120 cadre didactice universitare, testul fiind metoda de bază în culegerea datelor. Rezultatele confirmă ipoteza noastră privind existenţa unor diferenţe gender în manifestarea sindromului arderii profesionale la cadrele didactice din mediul universitar.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »