Browsing by Author "Zelenschi, Angela"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item IMPACTUL BANILOR ASUPRA COMPORTAMENTULUI UMAN(CEP USM, 2013) Zelenschi, AngelaItem MANAGEMENTUL PERFORMANȚEI ÎN ORGANIZAȚII(CEP USM, 2023) Zelenschi, AngelaThis article approaches the concept of performance management from the perspective of strategic management of organisations. The features of team effectiveness and personal effectiveness are presented. The need to ensure lasting success in the work of organisations by improving team performance and individual performance is demonstrated.Item NECESITATEA DEZVOLTĂRII ABILITĂȚILOR SOFT ÎN FORMAREA INIȚIALĂ A OFIȚERILOR DE POLIȚIE(CEP USM, 2022) Zelenschi, AngelaUn obiectiv important al sistemului de învățământ superior este asigurarea cu cadre de înaltă calificare, capabile să-și îndeplinească misiunile specifice domeniului profesional. Consolidarea serviciilor de poliție bazate pe respectarea drepturilor omului, profesionalismul ofițerilor de poliție și colaborarea eficace cu cetățenii, necesită un efort de motivare a studenților de a-și dezvolta atât competențele tehnice, de calificare în domeniul profesional – hard skills, cât și acalităților denumite soft skills, ce contribuie la dezvoltarea personalității, sporirea eficacității activității și dezvoltarea unor relații interumane de colaborare la locul de muncă. Modelul abilităților soft include gândirea critică, creativitatea, flexibilitatea, rezolvarea problemelor prin găsirea și implementarea unor soluții, asumarea responsabilității, integritatea, leadershipul, comunicarea eficientă, gestionarea constructivă a conflictelor, orientarea spre obținerea de rezultate etc.Dezvoltarea abilităților soft a studenților necesită crearea anumitor condiții de organizare a procesului educațional, în care cadrul didactic ar avea posibilitatea să-și asume rolul de coach, iar studenții ar beneficia de un anumit grad de libertate în realizarea lucrărilor la cursuri. În desfășurarea activităților didactice este important să se ofere posibilitatea studenților să-și poată argumenta poziția, să reflecteze asupra unei experiențe de învățare și să proiecteze modele de evaluare a procesului de interacțiune în realizarea sarcinilor de grup. În condițiile actuale este necesar de a dezvolta capacitățile studenților de a acționa și de a aplica în practică cunoștințele obținute.