Browsing by Author "Rusov, Veronica"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Condiții psihopedagogice de utilizare a metodelor reflexive în învățărea centrată pe student [Rezumat](2025) Rusov, Veronica; Goraș-Postică, Viorica (conducător științific)Scopul cercetării: identificarea și valorificarea condițiilor psihopedagogice de utilizarea a metodelor reflexive în contextul învățării centrate pe student. Obiectivele cercetării: analiza fundamentelor conceptuale și reglementărilor normative care susțin învățarea centrată pe student în învățământul superior contemporan; descrierea caracteristicilor metodelor reflexive în contextul învățării centrate pe student; studiul experimental al pregătirii cadrelor didactice și studenților pentru aplicarea metodelor reflexive; determinarea condițiilor psihopedagogice de utilizare a metodelor reflexive în învățarea centrată pe student; conceptualizarea, implementarea și validarea experimentală a Modelului pedagogic de utilizare a metodelor reflexive în învățarea centrată pe student. Noutatea şi originalitatea ştiinţifică se evidențiază prin determinarea fundamentelor teoretice și praxiologice ale învățării centrate pe student; descrierea caracteristicilor definitorii ale metodelor reflexive din perspectiva eficientizării învățării centrate pe student; determinarea condițiilor psihopedagogice de utilizare a metodelor reflexive în învățarea centrată pe student; conceptualizarea și valorificarea experimentală a Modelului pedagogic de utilizare a metodelor reflexive în învățarea centrată pe student. Rezultatele obținute care contribuie la soluționarea problemei ştiinţifice includ sinteza prevederilor reglatorii din persperctiva învățării centrate pe student; descrierea și clasificarea metodelor reflexive; elaborarea setului de metode reflexive; determinarea condițiilor psihopedagogice de utilizare a metodelor reflexive; conceptualizarea și validarea în practica învățământului superior a Modelului pedagogic de utilizare a metodelor reflexive în învățarea centrată pe student.Item Condiții psihopedagogice de utilizare a metodelor reflexive în învățărea centrată pe student [Teză](2025) Rusov, Veronica; Goraș-Postică, Viorica (conducător științific)Obiectivele cercetării: analiza fundamentelor conceptuale și reglementărilor normative care susțin învățarea centrată pe student în învățământul superior contemporan; descrierea caracteristicilor metodelor reflexive în contextul învățării centrate pe student; studiul experimental privind nivelul de pregătire al cadrelor didactice și al studenților pentru aplicarea metodelor reflexive; determinarea condițiilor psihopedagogice de utilizare a metodelor reflexive în învățarea centrată pe student; conceptualizarea, implementarea și validarea experimentală a Modelului pedagogic de utilizare a metodelor reflexive în învățarea centrată pe student. Noutatea şi originalitatea ştiinţifică se evidențiază prin determinarea fundamentelor teoretice și praxiologice ale învățării centrate pe student; descrierea caracteristicilor definitorii ale metodelor reflexive din perspectiva eficientizării învățării centrate pe student; determinarea condițiilor psihopedagogice de utilizare a metodelor reflexive în învățarea centrată pe student; conceptualizarea și valorificarea experimentală a Modelului pedagogic de utilizare a metodelor reflexive în învățarea centrată pe student. Rezultatele obținute care contribuie la soluționarea problemei ştiinţifice includ sinteza prevederilor reglatorii din persperctiva învățării centrate pe student; descrierea și clasificarea metodelor reflexive; elaborarea setului de metode reflexive; determinarea condițiilor psihopedagogice de utilizare a metodelor reflexive; conceptualizarea și validarea în practica învățământului superior a Modelului pedagogic de utilizare a metodelor reflexive în învățarea centrată pe student.