Browsing by Author "Posţan, Liliana"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Competența de comunicare: strategii curriculare de formare pe tot parcursul vieții(CEP USM, 2024-12-05) Posţan, LilianaItem Formarea formatorilor. Suport de curs: (Ciclul 2 - Masterat)(CEP USM, 2020) Şevciuc, Maia; Tarnovschi, Ana; Posţan, Liliana; Goraş-Postică, Viorica; Bîrnaz, Nina; Chicu, Valentina; Dandara, Otilia; Paiu, MihaiPrezenta lucrare este destinată masteranzilor şi este elaborată în concordanţă cu prevederile Cadrului de referinţă al curriculumului universitar şi cu Curricula Programului de masterat Formarea formatorilor. Lucrarea prezintă nucleul conceptual al disciplinelor de studiu din Planul de învăţământ, o imagine concentrată şi sistematizată a materiei la disciplinele de studiu, baza conceptuală minimă care urmează a fi asimilată de către fiecare masterand. Lucrarea conţine prezentarea generală a Programului Formarea formatorilor şi notele de curs pentru fiecare disciplină de studiu în parte. Suportul de curs este compartimentat în paragrafe care includ aspectele teoretice esenţiale în baza cărora se vor dezvolta competenţele viitorilor formatori. În scopul de a focusa atenţia masteranzilor pe aspectele esenţiale, dar şi de a ghida şi facilita procesul de învăţare, fiecare paragraf conţine sugestii pentru activităţi de învăţare şi întrebări pentru reflecţie. Listele bibliografice prezentate pentru fiecare disciplină vor ghida studiul independent al masteranzilor.Item PARADIGMA ANDRAGOGICĂ DE MOTIVARE A ÎNVĂŢĂRII PE TOT PARCURSUL VIEŢII(CEP USM, 2013-09-26) Posţan, LilianaItem PARTENERIATUL SOCIAL ÎN DOMENIUL FORMĂRII PROFESIONALE CONTINUE: EXPLORARE DE CADRU CU IMPACT INOVATOR DE COMPATIBILIZARE CONCEPTUALĂ PE AXA CERERE–OFERTĂ(CEP USM, 2011) Posţan, LilianaThe article appeals to continue vocational training (CVT) issues from the perspective gradual osmosis of various systems and subsystems in order to develop a functional and stimulating framework. The study is based on the concepts of marketing education, social dialogue, the labor market. In the article the concept of social partnership in the field of CVT is developed. There are summarized some international practices in the field of CVT. The concept of educational marketing is approached in order to put the anticipatory relevant size of the educational offerings in relation with the labor market.