Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Huncă, Mihaela"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 4 of 4
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Thumbnail Image
    Item
    CONCEPTUL DE PARADIGMĂ ÎN FORMAREA PROFESIONALĂ CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE
    (CEP USM, 2015) Guțu, Vladimir; Huncă, Mihaela
    În articol este abordată problema privind formarea continuă a cadrelor didactice din perspectiva paradigmatică: este definită noţiunea „paradigmă”, analizată în plan comparativ paradigma educaţională tradiţională şi modernă, dedus un ansamblu de principii privind formarea continuă a cadrelor didactice. Autorii propun un concept de formare continuă axat pe nevoile individuale şi instituţionale, având ca scop profesionalizarea cadrelor didactice.
  • Thumbnail Image
    Item
    FORMAREA PROFESIONALĂ CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE: EVOLUŢIA ABORDĂRILOR ŞI SPECIFICUL FORMĂRII
    (CEP USM, 2015) Huncă, Mihaela
    Articolul este axat pe analiza evoluţiei abordărilor, conceptelor privind formarea continuă a cadrelor didactice pe plan naţional şi internaţional. Accentul se pune pe analiza conceptelor „educaţie permanentă”, „educaţie pe parcursul întregii vieţi”, pe stabilirea principiilor de formare continuă a cadrelor didactice. Se fundamentează conceptul de formare continuă la nivel funcţional, nivel structural şi cel operaţional.
  • Thumbnail Image
    Item
    FORMĂRI PROFESIONALE CONTINUE ALE CADRELOR DIDACTICE CENTRATE PE INTERCONEXIUNEA NEVOILOR PERSONALE ȘI INSTITUȚIONALE
    (2016) Huncă, Mihaela
    Obiectul cercetării îl constituie procesul de formare continuă a cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar
  • Thumbnail Image
    Item
    FORMĂRI PROFESIONALE CONTINUE ALE CADRELOR DIDACTICE CENTRATE PE INTERCONEXIUNEA NEVOILOR PERSONALE ȘI INSTITUȚIONALE
    (2016) Huncă, Mihaela; Guțu,Vladimir
    Obiectivele cercetării: analiza abordărilor şi specificului formării continuă din perspectiva educaţiei adulţilor; conceptualizarea formării profesionale continuă din perspectiva paradigmatică; elaborarea metodologiei de formare continuă a cadrelor didactice axate pe interconexiunea nevoilor personale şi instituţionale; diagnosticarea capacităţii cadrelor didactice de a identifica nevoile personale şi instituţionale; validarea experimentală a metodologiei de formare a cadrelor didactice abordată paradigmatic şi axată pe nevoile personale şi instituţionale.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify