Browsing by Author "Huncă, Mihaela"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item CONCEPTUL DE PARADIGMĂ ÎN FORMAREA PROFESIONALĂ CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE(CEP USM, 2015) Guțu, Vladimir; Huncă, MihaelaÎn articol este abordată problema privind formarea continuă a cadrelor didactice din perspectiva paradigmatică: este definită noţiunea „paradigmă”, analizată în plan comparativ paradigma educaţională tradiţională şi modernă, dedus un ansamblu de principii privind formarea continuă a cadrelor didactice. Autorii propun un concept de formare continuă axat pe nevoile individuale şi instituţionale, având ca scop profesionalizarea cadrelor didactice.Item FORMAREA PROFESIONALĂ CONTINUĂ A CADRELOR DIDACTICE: EVOLUŢIA ABORDĂRILOR ŞI SPECIFICUL FORMĂRII(CEP USM, 2015) Huncă, MihaelaArticolul este axat pe analiza evoluţiei abordărilor, conceptelor privind formarea continuă a cadrelor didactice pe plan naţional şi internaţional. Accentul se pune pe analiza conceptelor „educaţie permanentă”, „educaţie pe parcursul întregii vieţi”, pe stabilirea principiilor de formare continuă a cadrelor didactice. Se fundamentează conceptul de formare continuă la nivel funcţional, nivel structural şi cel operaţional.Item FORMĂRI PROFESIONALE CONTINUE ALE CADRELOR DIDACTICE CENTRATE PE INTERCONEXIUNEA NEVOILOR PERSONALE ȘI INSTITUȚIONALE(2016) Huncă, MihaelaObiectul cercetării îl constituie procesul de formare continuă a cadrelor didactice din învăţământul preuniversitarItem FORMĂRI PROFESIONALE CONTINUE ALE CADRELOR DIDACTICE CENTRATE PE INTERCONEXIUNEA NEVOILOR PERSONALE ȘI INSTITUȚIONALE(2016) Huncă, Mihaela; Guțu,VladimirObiectivele cercetării: analiza abordărilor şi specificului formării continuă din perspectiva educaţiei adulţilor; conceptualizarea formării profesionale continuă din perspectiva paradigmatică; elaborarea metodologiei de formare continuă a cadrelor didactice axate pe interconexiunea nevoilor personale şi instituţionale; diagnosticarea capacităţii cadrelor didactice de a identifica nevoile personale şi instituţionale; validarea experimentală a metodologiei de formare a cadrelor didactice abordată paradigmatic şi axată pe nevoile personale şi instituţionale.