Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Farîma, Ecaterina"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 1 of 1
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Thumbnail Image
    Item
    PRINCIPIUL DIFERENŢIERII ŞI INDIVIDUALIZĂRII ÎNVĂŢĂRII PRIN PRISMA MANUALULUI ŞCOLAR
    (CEP USM, 2015) Bîrnaz, Nina; Farîma, Ecaterina
    Societatea contemporană, caracterizată prin accelerarea progresului ştiinţific şi tehnic, prin explozia informaţională, prin fenomenul globalizării, reclamă o educaţie centrată pe elev, pe înclinaţiile, nevoile şi interesele acestuia, ceea ce va oferi şanse de formare, dezvoltare şi manifestare individuală a fiecărui elev. În acest context putem accentua importanţa principiului diferenţierii şi individualizării învăţării, care plasează în centrul procesului educaţional copilul, ţinând seama de achiziţiile sale, de ritmul şi de capacitatea sa de a deveni actor al propriei învăţări. Un mijloc didactic eficient de reflectare a principiului diferenţierii şi individualizării învăţării este manualul şcolar.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify