Browsing by Author "Dorogan, Valentin"
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Comunicarea ştiinţei şi educaţia în societatea bazată pe cunoaştere(Universitare „A.I.Cuza”, 2015) Țurcan, Nelly; Dorogan, ValentinLucrarea dezvăluie un rol crescând al comunicării științifice pentru cultura științifică a societății și rolul comunicării științifice în societatea bazată pe cunoaștere. Acest articol oferă o analiză a rezultatelor sondajului privind implicarea cercetătorilor în procesul de comunicare științifică și constituirea culturii științifice a societății. Studiul arată că cercetătorii preferă să comunice cu publicul despre știință folosind mijloace tradiționale: conferințe, prelegeri publice și articole în reviste populare. Tinerii cercetători folosesc adesea noile media pentru comunicarea științifică. Un rol important în comunicarea științifică are diferite structuri: instituții de cercetare, muzee, biblioteci și mass-media. Comunicarea cunoștințelor științifice prin mass-media contribuie la formarea unei culturi științifice și la construirea cunoștințelor științifice de bază.Item GHID METODIC PENTRU STAGIILE DE PRACTICA LA SPECIALITATEA ŞTIINŢE ALE COMUNICĂRII(CEP USM, 2017) Dorogan, ValentinStagiile de practică la specialitatea Științe ale Comunicării constituie o etapă importantă în formarea profesională a viitorilor jurnalişti.Item PUBLICITATEA ÎN SPAȚIUL CITADIN(CEP USM, 2016) Dorogan, ValentinA wide spread at the international level out of home advertising is known to be one of the most creative types of communication for very large and heterogeneous auditorium. The media advertising is a relativly new type of adevetising based on the favorable for development ground in Moldavian Republic thanks to the fact that is one attractive, memorable, clear for consumer, is of long duration and contains certain aesthetical values responsable for creativing some positive emotions. The proposed article is an attempt to make a analysis of curent state of ambient advertising in the capital of Moldovian Republic.Item SLOGANUL –- ELEMENT IMPORTANT ÎN STRUCTURA PUBLICITARĂ(CEP USM, 2021) Dorogan, Valentin