Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Ciumac, Andrian"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 2 of 2
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Thumbnail Image
    Item
    EVALUAREA CUNOȘTINȚELOR VERSUS EVALUAREA COMPETENȚELOR FUNCȚIONARILOR PUBLICI CU STATUT SPECIAL ȘI A CARABINIERILOR DIN CADRUL MAI
    (CEP USM, 2023) Ciumac, Andrian
    Cunoștințele în sine nu sunt de mare folos funcționarilor publici cu statut special și carabinierilor din cadrul Ministerului Afacerilor Interne (MAI), pe când competenţele, deținând un grad esențial de superioritate în comparație cu cunoștințele, acordă acestor funcționari posibilitatea de a demonstra în mod practic dacă sunt în stare să acţioneze potrivit cu ceea ce cunosc. Din această perspectivă, aplicarea procesului de evaluare a calității personalului din cadrul MAI, pe dimensiunea formării profesionale, este mai relevantă și mai obiectivă anume în legătură cu competențele. O astfel de abordare a proceselor de evaluare va contribui în mod sigur la creşterea nivelului de performanţă profesională a personalului din cadrul MAI, fapt care va genera beneficiarilor suficientă siguranță, iar satisfacţia cetăţenilor faţă de calitatea personalului MAI va atinge cote scontate.
  • Thumbnail Image
    Item
    Predarea în calitate de componentă însemnată a instruirii interactive a funcționarilor publici cu statut special și a carabinierilor din cadrul Ministerului Afacerilor Interne
    (CEP USM, 2023) Ciumac, Andrian
    Predarea în calitate de componentă însemnată a proceselor instructiv-educative, din perspectiva eficienței măsurate prin impactul calității sale transformatoare în valorificarea resurselor cognitive, afective şi acţionale, solicită în permanență atât statornicie cât și rezonabilitate, iar proiectarea şi corelarea atentă a resurselor în concordanţă cu metodele de predare este o responsabilitate incontestabilă a cadrului didactic. Predarea interactivă, în calitatea sa de componentă esențială a instruirii interactive, la fel ca și aceasta se axează pe interactivitate, element cheie care le face cardinal mai deosebite de restul formelor existente, prin nivelul asigurat, dar și distins de calitate a proceselor realizate, precum și a rezultatelor obținute.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify