Chibac, NataliaPozneacova, Veronica2021-02-042021-02-042020CHIBAC, Natalia, POZNEACOVA, Veronica. Influiența stării de urgență asupra dreptului la învățătura. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe sociale: Sociologie. Asistență Socială. Drept. Științe Politice. Revistă științifică. 2020, nr. 8 (138). pp. 77 - 84. ISSN 1814-3199.1814-3199http://studiamsu.eu/nr-8-138/http://doi.org/10.5281/zenodo.4011853https://msuir.usm.md/handle/123456789/3713Articolul reprezintă un studiu dedicat naturii dreptului la învățătură, importanței acestui drept și poziționării lui în cadrul drepturilor naturale și inalienabile ale omulu prin prisma reglementărilor naționale și internaționale. Scopul urmărit de autori rezidă în determinarea impactului declarării stării de urgență asupra dreptului la învățătură și în depistarea eventualelor încălcări aleacestui drept.This article is a study dedicated to the nature of the right to education, the importance of this right and its position within the natural and inalienable rights of man through the prism of national and international regulations. The purpose of this article is to determine the impact of declaring a state of emergency on the right to education and to detect possible violations of this right.rodreptul la învățăturădrepturi inalienabileright to educationinalienable rightsINFLUIENȚA STĂRII DE URGENȚĂ ASUPRA DREPTULUI LA ÎNVĂȚĂTURAINFLUENCE OF THE STATE OF EMERGENCY ON THE RIGHT TO EDUCATIONArticle