Dohotaru, Maia2019-01-102019-01-102017DOHOTARU, M. Particularitățile pedagogice ale formării orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2017, nr. 9 (109), pp.139-144. ISSN 1857-2103.1857-2103http://studiamsu.eu/nr-9-109-2017/https://msuir.usm.md/handle/123456789/1920În articol este abordată problema privind formarea orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică din diferite perspective: general-pedagogică, teleologică și metodologică. În plan general-pedagogic, formarea orientărilor valorice se analizează din perspectiva educației umaniste, în plan teleologic – din perspectiva finalităților educaționale, în plan metodologic – din perspectiva noilor educații și strategiilor educaționale: de formare a conștiinței, de organizare a acțiunii educative, de stimulare.The article deals with the problem of forming value orientations for students through choreographic art from different perspectives: general-pedagogical, teleological and methodological. In the general pedagogy, the formation of value orientations is analyzed from the perspective of humanistic education, from a teleological point of view – from the perspective of the educational endings, from a methodological point of view from the perspective of the new educational and educational strategies: formation of the consciousness of organizing the educational, stimulating actionroaxiologievalori esteticestrategii educativeorientări esteticePARTICULARITĂȚILE PEDAGOGICE ALE FORMĂRII ORIENTĂRILOR VALORICE LA STUDENȚI PRIN ARTA COREGRAFICĂTHE PEDAGOGICAL PARTICULARITIES OF THE VALUATION OF VALID ORIENTATIONS IN STUDENTS BY COREGRAPHIC ARTArticle