Veste, Lucia2021-04-202021-04-202021VESTE, Lucia. Dimensiunea sincretică a discursului publicitar: abordări semiotice și pragmatice (în baza limbii franceze contemporane): rez. tz. de doctor în filologie. Specialitatea 621.06. Teoria textului; analiza discursului; stilistică. Ch.: 2021. 32 p.https://msuir.usm.md/handle/123456789/4170Rzumatul tezei de doctor în filologie - Conducător științific: doctor în filologie, conf. universitar Ion GUȚU.Scopul și obiectivele cercetării. Obiectul de studiu al acestei lucrări este discursul publicitar poziționat în contextul noilor perspective de interpretare pragmatică-inferențială și a reactualizării Teoriei pertinenței aplicată unui discurs complex și sincretic. În acest sens, scopul prim al cercetării noastre rezidă în explicarea procesului de interpretare a discursului publicitar și propunerea unui model nou de analiză al acestuia, Modelul pragmatic-inferențial, care ar asigura evaluarea gradului de pertinență.rodiscurs publicitartextteoria pertinențeiDIMENSIUNEA SINCRETICĂ A DISCURSULUI PUBLICITAR: ABORDĂRI SEMIOTICE ȘI PRAGMATICE (în baza limbii franceze contemporane)Thesis