Dolghi, CristinaŞerban, Luminiţa2021-09-132021-09-132013DOLGHI, Cristina; ŞERBAN, Luminiţa. Brokerul – veriga principală în promovarea produselor de asigurare. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe Exacte şi Economice: Matematică. Informatică. Fizică. Economie. Revistă științifică. 2013, nr. 7(67), pp. 72-78. ISSN 1857-2073.1857-2073http://studiamsu.eu/nr-7-67-2013/https://msuir.usm.md/handle/123456789/4745Dezvoltarea sectorului asigurărilor în economia ţării este direct determinată de modul în care derulează activitatea de intermediere în asigurări. Republica Moldova a cunoscut societăţi cu obiect de intermediere în asigurări odată cu descentralizarea sistemului de asigurări. Printre acestea cele mai cunoscute erau agenţiile de turism, apoi poziţia de lider în intermedieri au preluat-o companiile de leasing.The development of the insurance sector in the economy of a country is directly related to the efficient evolution of the brokerage market. The Republic of Moldova has known few mediation Companies in the insurance field, appeared once the entire insurance system was descentralised. Among these, the most known were the Travel agencies, and then the liders became the Leasing companies.robrokerpiaţă de asigurăriLegea cu privire la asigurăriintermediereinsurance marketintermediationInsurance LawBROKERUL – VERIGA PRINCIPALĂ ÎN PROMOVAREA PRODUSELOR DE ASIGURAREBROKER – MAIN LINK IN PROMOTING INSURANCE PRODUCTSArticle