Bodrug-Lungu, ValentinaDamian-Timoșenco, Gabriela2020-10-062020-10-062020DAMIAN-TIMOȘENCO, Gabriela. Repere teoretice și metodologice de formare a competenței de reziliență climatică la adolescenți: tz. de dr. în șt.ale educației. Ch., 2020. 168 p.https://msuir.usm.md/handle/123456789/2995Teză de doctor în științe ale educației - Conducător științific: conferențiar universitar, doctor habilitat în pedagogie, Valentina BODRUG-LUNGU.Scopul cercetării constă în fundamentarea teoretică și metodologică a formării competenței de reziliență climatică la adolescenți.Цель исследования состоит в теоретическом и методологическом обосновании формирования компетенции по устойчивости к изменению климата у подростков.The research purpose resides in the theoretical and methodological argumentation for developing the climate resilience competence in adolescents.rocompetențe pentru viațăschimbări climaticerepere de genreziliență psihosocialăreziliență climaticădiferențe de genжизненные навыкиизменение климатапсихообразовательная модель обучения климатической устойчивостиинтегративное обучениегендерные различияlife competencesclimate changegender-basedREPERE TEORETICE ȘI METODOLOGICE DE FORMARE A COMPETENȚEI DE REZILIENȚĂ CLIMATICĂ LA ADOLESCENȚIТеоретические и методологические основы для формирования климатической устойчивости у подростковTheoretical and methodological framework for development of climate resilience competence in adolesescentsThesis