Cerlat, Raisa2019-11-282019-11-282019CERLAT, Raisa (2019). Profiluri psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică, nr. 5 (125), pp.220 -226. ISSN 1857-21031857-2103http://studiamsu.eu/nr-5125/https://msuir.usm.md/handle/123456789/2341În articol este reflectată conceptualizarea profilurilor psihosociale ale cadrelor didactice stabile/instabile emoțional și caracteristica acestora prin prisma diferențelor semnificative înregistrate. Este elucidat impactul real al stabilității emoționale în activitatea profesională (dar și personală) a cadrelor didactice din învățământul primar.The content of the article reflects the conceptualization of the psychosocial profiles of teachers emotionally stable/ unstable and their characteristics in terms of significant differences. It elucidates the real impact of emotional stability in work (and also professionally) of teachers from the primary school.rostabilitate emoționalăcadre didacticecercetare empiricăînvățământul primaremotional stabilityteachersempirical researchPROFILURI PSIHOSOCIALE ALE CADRELOR DIDACTICE STABILE / INSTABILE EMOȚIONALPSYCHOSOCIAL PROFILES OF TEACHERS EMOTIONAL STABLE/ UNSTABLEArticle