Reaboi-Retrachi, Viorica2019-11-212019-11-212018REABOI-PETRACHI, Viorica (2018). Condițiile realizării managementului timpului în învățarea autoreglată a studenților. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică, nr. 9 (119), pp.267-270. ISSN 1857-21031857-2103http://studiamsu.eu/nr-9-119-2018/https://msuir.usm.md/handle/123456789/2325In contextul reformării sistemului de învăţământ reflectat în finalităţile educaţiei din Republica Moldova, au apărut elemente inovatoare susceptibile să genereze un randament sporit al politicilor educaţionale. Astfel, pentru a se ajunge în final la un proces de învaţare viabil, facil şi performant, a fost necesară adoptarea unor principii de acţiune care implică, în ansamblu, managementul timpului, centrat pe formarea şi dezvoltarea personalităţii umane, a abilităţilor şi competenţelor.The context of the reform of the education system reflected in the educational achievements of the Republic of Moldova, innovative elements emerged that are likely to generate a higher return on educational policies. Thus, in order to finally achieve a viable, easy and performing learning process, it was necessary to adopt action principles that involve, as a whole, time management centered on the formation and development of human personality, abilities and skillsrotimp academicmanagementul timpuluimotivația intinsecă/extrinsecăautomotivareaacademic timetime managementintinse / extrinsic motivationself - motivationCONDIȚIILE REALIZĂRII MANAGEMENTULUI TIMPULUI ÎN ÎNVĂȚAREA AUTOREGLATĂ A STUDENȚILORCONDITIONS FOR THE ADMINISTRATION OF TIME MANAGEMENT IN AUTHORIZED EDUCATION OF STUDENTSArticle