Singhirei, ValentinaDoneţ, Oleg2020-11-022020-11-022008ŞINGHIREI, Valentina; DONEŢ, Oleg. Lexical expressive means and stylistic devices in the language of advertisement. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe Umanistice: Istorie. Filosofie. Filologie. Revistă științifică. 2008, nr. 6(16). pp. 93-98. ISSN 1811-2668.1811-2668http://studiamsu.eu/nr-6-16-2008/https://msuir.usm.md/handle/123456789/3061Articolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice în discursul limbii engleze din publicitate. Limbajul de reclamă este o sursă importantă pentru lingvişti de diferite domenii. Stilistica este domeniul unde limbajul de reclamă poate să găseas că caracteristici noi care vor adăuga datele necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, limbajul de reclamă are propria menire în formarea de bază a perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei în limba engleză sub aspectul interacţiunii sensului cuvântului în dicţionar şi în context. În fine, ei prezintă analiza stilistică a textului de reclamă bazată pe mijloacele lexicale ale limbajului de reclamă în limba engleză.enlimbajul de reclamăformarea de bază a perceperii limbiianaliza stilisticăLEXICAL EXPRESSIVE MEANS AND STYLISTIC DEVICES IN THE LANGUAGE OF ADVERTISEMENTArticle