Trimaliuc, Mihail2022-05-232022-05-232021TRIMALIUC, Mihail. Marketing term formation. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova. Științe umanistice. Științe sociale. SU, SS, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 101-104. ISBN 978-9975-158-39-8.978-9975-158-39-8https://msuir.usm.md/handle/123456789/6319Marketingul este unul dintre domeniile de funcționare a terminologiei, vocabularului profesional pentru a obține un efect informațional în vânzările cu succes a bunurilor și serviciilor: problemă abordată în articolul de față. Scopul prezentei cercetări este de a identifica dificultățile de traducere a terminologiei date, de a le analiza și de a prezenta metode prin care traducătorul poate face față acestor dificultăți.enmarketinguldificultăți de traducereMARKETING TERM FORMATIONArticle