Prodan-Şestacova, LiuboviLukin, Seghei2024-06-052024-06-052023PRODAN-ȘESTACOVA, Liubovi, LUKIN, Serghei. Abordarea bazată pe procese în managementul instituțiilor educaționale. In: Teoria și practica administrării publice: materiale ale conferinței ştiințifico-practice internaționale, ediţia a 27-a, 19 mai 2023, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 315-321. PRODAN-ȘESTACOVA, Liubovi, LUKIN, Serghei. Abordarea bazată pe procese în managementul instituțiilor educaționale. In: Teoria și practica administrării publice: Materiale ale Conferinței ştiințifico-practice internaționale, ediţia a 27-a, 19 mai 2023, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 315-321.978-9975-62-698-9https://msuir.usm.md/handle/123456789/15404PRODAN-ȘESTACOVA, Liubovi, LUKIN, Serghei. Abordarea bazată pe procese în managementul instituțiilor educaționale. In: Teoria și practica administrării publice: materiale ale conferinței ştiințifico-practice internaționale, ediţia a 27-a, 19 mai 2023, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2023, pp. 315-321.Quality, as a theoretical-scientific concept, involves economic, social, educational and cultural aspects of education and is an integral characteristic of educational activities and their results. The concept of quality of education is fundamental for all participants in the educational process and for the beneficiaries of educational services. In order to ensure quality in accordance with the specified requirements for learning outcomes, the quality of management systems of educational institutions should be ensured. One of the principles of quality assurance of management systems is the process-based approach.roeducational organizationsystem of quality managementa process-based approachABORDAREA BAZATĂ PE PROCESE ÎN MANAGEMENTUL INSTITUȚIILOR EDUCAȚIONALEPROCESS-BASED APROACH IN MANAGEMENT OF EDUCATIONAL INSTITUTIONSArticle