Șevciuc, MaiaHamuraru, Maria2015-11-302015-11-302015Șevciuc, M., Hamuraru, M. CALITATEA CURSURILOR ELECTRONICE: CRITERII DE EVALUARE. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2015, nr.5(85), pp.20 -31. ISSN 1857-21031857-2103http://studiamsu.eu/nr-5-85-2015/https://msuir.usm.md/handle/123456789/204Cursurile electronice permit extinderea activităţilor din auditoriu prin intermediul tehnologiilor informaţionale şi de comunicare. Predarea/învăţarea/evaluarea pe platforme electronice nu înlocuieşte sistemul de predare-învăţare clasic „faţă în faţă”, dar îl completează cu o gamă de instrumente flexibile on-line, precum şi asigură spaţiului pentru plasarea resurselor necesare unităţilor de curs. Evaluarea cursurilor electronice asigură calitatea acestora şi, ca rezultat, calitatea procesului de predare/învăţare evaluare.Electronic courses allow expansion of activities in the classroom using informational and communication technologies. Teaching / learning / evaluation on electronic platform does not replace classical system of teaching and learning "face to face", but complements it with a range of flexible online tools and resources necessary to rovide space for placement of the course units. Assessment of electronic courses ensure their quality and as a result the quality of teaching/ learning / assessment process.rocurs electronicnstruire asistată de calculator,evaluarea cursurilor electroniceelectronic courscomputer assisted in structionCALITATEA CURSURILOR ELECTRONICE: CRITERII DE EVALUAREQUALITY OF ELECTRONIC COUR SES: ASSESSMENT CRITERIAArticle