Reaboi-Petrachi, VioricaȘevciuc, Maia2020-04-142020-04-142019REABOI-PETRACHI, ȘEVCIUC Maia (2019). Dimensiunea experimentală a managementului timpului în învăţarea autoreglata a studenţilor. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică, nr. 9 (129), pp. 26 - 31. ISSN 1857-21031857-2103http://studiamsu.eu/nr-9129/https://msuir.usm.md/handle/123456789/2655Managementul timpului în contextul învățării autoreglate, aplicat eficient, îmbunătăţeşte procesul instructiv-educativ prin: proiectarea activităţilor de învăţare, prioritizarea sarcinilor, procesarea corectă a conţinutului proiectat în timp, solicitarea ajutorului, planificarea şi organizarea mediului de studiu şi prin utilizarea eficientă a resurselor personale.Time management in the context of self-regulated, effectively applied learning improves the learning process by: designing learning activities, prioritizing tasks, correctly processing content over time, requesting help, planning and organizing the learning environment, and efficiently using personal resourcesromanagementul timpuluiînvățare autoreglatăplanificareresurse personaletime managementself-regulation learninglearning stylepersonal resourcesDIMENSIUNEA EXPERIMENTALĂ A MANAGEMENTULUI TIMPULUI ÎN ÎNVĂŢAREA AUTOREGLATA A STUDENŢILOREXPERIMENTAL DIMENSION OF TIME MANAGEMENT THE AUTHORIZED LEARNING OF STUDENTSArticle