Platon, CarolinaBadarni, Zada2021-01-262021-01-262012PLATON, Carolina , BADARNI, Zada. Rolul familiei în adaptarea şcolară. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2012, nr. 9(59). pp.221-223. ISSN 1857-2103.1857-2103http://studiamsu.eu/nr-9-59-2012/https://msuir.usm.md/handle/123456789/3658Contextul familial în care se dezvoltă copilul are o importanţă majoră. Articolul reflectă opinia autorilor cu privire la valorile psihologice, statutul socioeconomic şi sociocultural al familiei – factori de primă importanţă în adaptarea şcolară.The family context in which the child is developing has a major importance. The article is reflecting the opinions of a group of authors regarding the psychological value of the family, as well as its social-economic and social-cultural status – factor of a primary importance in the process of the child's adjustment in school.rofamiliecopilvaloarestatutchildvaluestatusROLUL FAMILIEI ÎN ADAPTAREA ŞCOLARĂTHE ROLE OF THE FAMILY IN THE PROCESS OF THE CHILD'S ADJ USTMENT IN SCHOOLArticle