Guțu, Vladimir2019-11-202019-11-202019GUȚU, Vladimir (2019). Curriculumul universitar – factor determinant în realizarea continuității și interconexiunii între cicluri de învățământ superior. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică, nr. 5 (125), pp.3-9. ISSN 1857-21031857-2103http://studiamsu.eu/nr-5125/https://msuir.usm.md/handle/123456789/2318În articol este abordată problema privind curriculumul universitar din perspectiva valențelor acestuia în realizarea continuității și interconexiunii între cicluri de învățământ superior. În acest sens, curriculumul universitar, privit ca teorie, finalitate, conținut, proces și produs, dispune de mecanisme și oportunități de asigurare a continuității și interconexiunii între cicluri de învățământ superior. Aceste mecanisme țin de cadrul conceptual, teleologic, conținutal și procesual ca demersuri curriculare de valorificare a principiilor de continuitate și interconexiune.This article addresses the issue of the university curriculum in terms of its valences in achieving continuity and interconnection between higher education cycles. In this respect, the academic curriculum, regarded as theory, finality, content, process and product, has mechanisms and opportunities to ensure continuity and interconnection between higher education cycles. These mechanisms are related to the conceptual, teleological, content and procedural framework as curricular approaches of capitalizating the principles of continuity and interconnection.rocurriculum universitarparadigma curriculumuluiprincipiul continuitățiiuniversity curriculumcurriculum paradigmprinciple of continuityCURRICULUMUL UNIVERSITAR – FACTOR DETERMINANT ÎN REALIZAREA CONTINUITĂȚII ȘI INTERCONEXIUNII ÎNTRE CICLURI DE ÎNVĂȚĂMÂNT SUPERIORUNIVERSITY CURRICULUM - DETERMINING FACTOR IN CONTINUITY AND INTERCONNECTION BETWEEN HIGHER EDUCATION CYCLESArticle