Dolinschi, Cristina2024-06-042024-06-042022-11-29DOLINSCHI, Cristina. Impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor în viziunea cadrelor didactice. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: International conference of applied psychology, ediția a 2-a, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău: CEP USM, 2022, pp.338-343.https://msuir.usm.md/handle/123456789/15363https://doi.org/10.5281/zenodo.7360505DOLINSCHI, Cristina. Impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor în viziunea cadrelor didactice. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: International conference of applied psychology, ediția a 2-a, 29-30 noiembrie 2022, Chisinau. Chișinău: CEP USM, 2022, pp.338-343.Dezvoltarea rapidă a tehnologiilor digitale a favorizat crearea unor noi medii de comunicare virtuală, și anume rețelele de socializare, care, datorită interesului sporit, reprezintă o provocare societală contemporană cu o amprentă puternică asupra dezvoltării copiilor și nemijlocit asupra procesului instructiv-educativ. În articolul de față sunt prezentate rezultatele unui studiu care elucidează viziunile cadrelor didactice cu privire la impactul rețelelor de socializare asupra limbajului elevilor, prin evidențierea anumitor riscuri și vulnerabilități, precum și a aspectelor pozitive ce țin de dezvoltarea abilităților lingvistive și comunicative.The rapid development of digital technologies has favored the creation of new virtual communication environments, namely social networks which, due to the increased interest, represent a contemporary societal challenge with a strong impact on children's development and directly on the instructive-educational process. This article presents the results of a study that elucidates the views of teachers regarding the impact of social networks on pupils' language, by highlighting certain risks and vulnerabilities, as well as the positive aspects related to the development of linguistic and communicative skills.roelevicadre didacticerețele de socializarelimbajcomunicareproces instructiv-educativpupilsteacherssocial networkslanguagecommunicationinstructional- educational processIMPACTUL REȚELELOR DE SOCIALIZARE ASUPRA LIMBAJULUI ELEVILOR ÎN VIZIUNEA CADRELOR DIDACTICETHE IMPACT OF SOCIAL NETWORKS ON PUPILS' LANGUAGE IN THE VIEWS OF TEACHERSArticle