Pascari, LudmilaTabarcea, Ala2017-10-252017-10-252016PASCARI, L., TABARCEA, A. Sisteme informatice – suport al activităților de marketing. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe exacte și economice: Matematică. Informatică. Fizică. Economie. Revistă științifică. 2016, nr. 7 (97), pp. 129 -134. ISSN 1857-20731857-2073http://studiamsu.eu/nr-7-97-2016/https://msuir.usm.md/handle/123456789/1376În acest articol este prezentat rolul şi importanţa sistemelor informatice utilizate în activitatea de marketing; sunt analizate modulele informatice care sprijină ariile funcţionale ale afacerii,ca: Planificarea Resurselor Întreprinderii (Enterpise Resource Planning–ERP), aplicaţiile de gestiune a relaţiilor cu clienţii (Customer Relationship Management–CRM)şi Managementul Lanţului de Distribuţie(Supply Chain Management–SCM).In this paper has been described the role and importance of systems used in marketing; analyzed software modules that support functional areas of the business such as: Enterprise Resource Planning, applications for Customer Relationship Management and Supply Chain Managementromanagementul relaţiilor cu clienţiiplanificarea resurselor întreprinderiisisteme informatice de marketingmanagementul lanţului de distribuţieMarketing Information SystemsCustomer R elationship ManagementSupply Chain ManagementSISTEME INFORMATICE – SUPORT AL ACTIVITĂȚILOR DE MARKETINGINFORMATION SYSTEMS – SUPPORT IN MARKETING ACTIVITIESArticle