Singhirei, ValentinaDoneţ, Oleg2020-11-182020-11-182009ŞINGHIREI, Valentina; DONEŢ, Oleg. Syntactical expressive means and stylistic devices in the advertisement. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe Umanistice: Istorie. Filosofie. Filologie. Revistă științifică. 2009, nr. 4(24). pp. 116-124. ISSN 1811-2668.1811-2668http://studiamsu.eu/nr-4-24-2009/https://msuir.usm.md/handle/123456789/3196Articolul este dedicat cercetării ştiinţifice în stilistică. Stilistica este domeniul unde limbajul de reclamă îşi găseşte caracteristici stilistice noi care vor adăuga datele necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, este cunoscut faptul că limbajul de reclamă aparţine stilului funcţional deosebit, şi încă nu este destul de clar ce fel de caracteristici are şi ar trebui să fie descris mai aprofundat. Discursul de reclamă are propria menire în formarea de bazăa perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei în limba engleză din punct de vedere stilistic şi ei prezintă caracteristici stilistice bazate pe mijloacele sintactice ale stilisticii limbajului de reclamă în limba engleză .enstilisticălimbajul de reclamăcercetare ştiinţificăSYNTACTICAL EXPRESSIVE MEANS AND STYLISTIC DEVICES IN THE ADVERTISEMENTArticle