Guţu, Vladimir2021-11-162021-11-162020GUŢU, Vladimir. Proiectarea curriculară centrată pe elev: cadrul formal și non-formal. In: Acta et commentationes: Ştiinţe ale Educaţiei. 2020, nr. 4(22), pp. 101-109. ISSN 1857-0623.10.36120/2587-3636.v22i4.101-1091857-0623doi.org/10.36120/2587-3636.v22i4.101-109https://msuir.usm.md/handle/123456789/4989În articolul dat se abordează problema proiectării curriculare din perspectiva educației centrate pe elev. Accentul este pus pe definirea conceptului de proiectare curriculară, descrierea demersurilor teoretice și metodologice, identificarea și argumentarea particularităților unui curriculum centrat pe elev și valorificarea acestuia în cadrul învățământului formal și non-formal.This article addresses the issue of curriculum design from the perspective of student-centered education. The emphasis is on defining the concept of curriculum design, describing the theoretical and methodological approaches, identifying and arguing the peculiarities of a student-centered curriculum and capitalizing on it in formal and non-formal education.rocurriculumproiectare curricularămodele de proiectarecurriculum centrat pe elevcurriculum designdesign modelsstudent-centered curriculumPROIECTAREA CURRICULARĂ CENTRATĂ PE ELEV: CADRUL FORMAL ȘI NON-FORMALSTUDENT-CENTERED CURRICULAR DESIGN: FORMAL AND NON-FORMAL FRAMEWORKArticle