Abu Ria, AliLungu, Victoria2019-01-112019-01-112017ABU RIA, ALI, LUNGU, V. Combating cyberbullying as strategy to diminish the students’ aggressiveness. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2017, nr. 9 (109), pp.164-168. ISSN 1857-2103.1857-2103http://studiamsu.eu/nr-9-109-2017/https://msuir.usm.md/handle/123456789/1922This article addresses the relationship between cyberbullying and students’ behaviors. At present, cyber security is one of the most discussed topics in most countries of the world. Cyber space is characterized by lack of borders, dynamism and anonymity, generating both opportunities for the development of the information society and risks to its functioning and its beneficiaries. Noting the noxious impact of cyberbullying on youth behaviors, we propose tackling cyberbullying as a strategy to diminish students' aggressiveness in the school.În articol este abordată relația dintre bullying-ul cibernetic și comportamentele elevilor. La etapa actuală, securitatea cibernetică este unul dintre cele mai discutate subiecte în majoritatea țărilor lumii. Spaţiul cibernetic se caracterizează prin lipsa frontierelor, dinamism şi anonimat, generând atât oportunităţi de dezvoltare a societăţii informaţionale, cât şi riscuri la adresa funcţionării acesteia și a beneficiarilor săi. Constatând impactul nociv al bullying-ului cibernetic asupra comportamentelor tinerilor, propunem abordarea combaterii bullying-ului cibernetic ca strategie de diminuare a agresivității elevilor în școală.enbullyingcyberbullyingaggressivenesscyber spacenon-violent behaviorgender differencesCOMBATING CYBERBULLYING AS STRATEGY TO DIMINISH THE STUDENTS’ AGGRESSIVENESSCOMBATEREA BULLYING-ULUI CIBERNETIC CA STRATEGIE DE DIMINUARE A AGRESIVITĂȚII ELEVILORArticle