Guțu, IonVeste, Lucia2021-04-202021-04-202021VESTE, Lucia. Dimensiunea sincretică a discursului publicitar: abordări semiotice și pragmatice (în baza limbii franceze contemporane): tz. de doctor în filologie. Specialitatea 621.06. Teoria textului; analiza discursului; stilistică. Ch.: 2021. 216 p.https://msuir.usm.md/handle/123456789/4168Teză de doctor în filologie - Conducător științific: doctor în filologie, conferențiar universitar, Ion GUȚU.Scopul rezidă în propunerea unui model nou de analiză a discursului publicitar - Modelul pragmatic-inferențial și evaluarea pertinenței acestui tip de discurs.Цель работы заключается в определении новой Модели анализа рекламного текста- прагматически-инференционный метод и оценка актуальности этого типа дискурса.The aim of the thesis resides in the delimitation of a new model for the analysis of the advertising discourse - the Pragmatic-inferential model; and the assessment of the relevance of this type of discourse.rodiscurs publicitartextteoria pertinențeisemnificațieрекламный текстadvertising discourseDIMENSIUNEA SINCRETICĂ A DISCURSULUI PUBLICITAR: ABORDĂRI SEMIOTICE ȘI PRAGMATICE (ÎN BAZĂ LIMBII FRANCEZE CONTEMPORANE)Синкретическое измерение рекламного текста : семиотический и прагматический подходы (на основе современного французского языка)The Syncretic dimension of the Advertising discourse: Semiotic and Pragmatic Approaches (based on the contemporary French language)Thesis