Duhlicher, Olga2022-10-212022-10-212021DUHLICHER, Olga. Using speaking activities in the EFL classroom: theory and practice. In: Conferinţa internaţională online "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextual racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii" , Ediţia a 4-a, 16-17 aprilie 2021, Chişinău: Print-Caro, 2021, pp. 156-163. ISBN 978-9975-56-893-7.978-9975-56-893-7https://msuir.usm.md/handle/123456789/7425Dintre cele patru competențe lingvistice de bază, exprimarea orală este considerată cea mai importantă, deoarece comunicarea joacă un rol cheie în viața noastră de zi cu zi. În acest context, este important să menționăm că abilitățile de comunicare/exprimare orală sporesc fluența și acuratețea/corectitudinea limbajului studenților și, de asemenea, sporesc încrederea acestora. Aflarea modalităților de a ajuta studenții să practice activitățile de exprimare orală în clasă și să le facă distractive și interesante, dar utile este o provocare. Predarea activităților de exprimare orală în diferite grupuri de studenți în timpul orelor ne-a dat posibilitatea de a încerca diferite abordări și de a testa diferite tehnici. Există multe și variate activități de exprimare orală care îi ajută pe studenți să-și îmbunătățească abilitățile de comunicare și să-i ajute în dezvoltarea lor personală și profesională. Astfel, este necesar ca profesorii de limba engleză să implementeze diferite activități de exprimare orală în clasă. Articolul dat oferă sugestii legate de acest subiect, care pot inspira atât profesorii, cât și studenții. Devine esențial pentru profesori să ofere activități de exprimare orală eficiente pentru a stabili un mediu de învățare interactiv și pozitiv și pentru a-i face pe studenți să posede una din cele 4 competențe de bază.enteacherlearnerspeaking skillsspeaking activitiesEFLpersonal developmentUSING SPEAKING ACTIVITIES IN THE EFL CLASSROOM: THEORY AND PRACTICEArticle