Tolstaia, SvetlanaRoșca, Maria2019-06-252019-06-252018TOLSTAIA, S., ROŞCA, M. Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 9 (119), pp.278-281. ISSN 1857-2103.1857-2103http://studiamsu.eu/nr-9-119-2018/https://msuir.usm.md/handle/123456789/2124În lume, fiecare copil este unic în felul său. Autocunoașterea și autoaprecierea Eu-lui denotă capacitatea copilului de a-și recunoaște propriile calități și neajunsuri sau, cu alte cuvinte, capacitatea de a fi conștient de sine, ceea ce duce la sporirea autoacceptării și la o bună autocunoaștere și autoapreciere. Prin comunicare este posibilă îmbunătățirea imaginii de sine și ameliorarea relațiilor interpersonale ale copilului.Every child in the world is unique in its own way. Self-knowledge and self-appreciation of the Ego denotes the child's ability to recognize its own qualities and shortcomings, or in other words, the ability to be self-aware, which increases self-acceptance and good self-knowledge and self-esteem. Through communication, it is possible to improve self-image and improve the interpersonal relationships of the child.rocopilcomunicareautoapreciererelaţii interpersonalechildcommunicationinterpersonal relationshipsAUTOAPRECIEREA ŞI COMUNICAREA LA ŞCOLARII DE VÂRSTĂ MICĂ: ANALIZĂ COMPARATIVĂAUTHORIZATION AND COMMUNICATION TO LITTLE SCHOOLS: COMPARATIVE ANALYSISArticle