Wattad, Hussam SamaraŞevciuc, Maia2021-01-272021-01-272013WATTAD, Hussam Samara, ŞEVCIUC, Maia. Training of teachers: efficiency and perspectives. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe ale Educaţiei: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2013, nr. 5(65). pp.37- 42. ISSN 1857-2103.1857-2103http://studiamsu.eu/nr-5-65-2013/https://msuir.usm.md/handle/123456789/3667Nowadays we understand better than anytime that we live in a changing world. In order to cope with future, educationaland professional training systems, generally, and teacher training, in particular, must be adapted in order to offer a large amount of knowledge and to develop competencencies that are necessary in real life. Specialists in education must understand different complex situations which may change unpredictably. In this context, acquisition of knowledge and competencies training to future teachers must be accompanied by accepting own responsability in society and broadening the horizons.Astăzi înţelegem mai bine ca oricând că trăim într-o lume în continuă schimbare. Pentru confruntarea cuviitorul, sistemele de învăţământ şi de formare profesională, în general, cel de formare a cadrelor didactice, în particular, trebuie să fie adaptate pentru a oferi o bază largă de cunoştinţe şi pentru a dezvolta competenţe necesare vieţii active.Specialiştii în educaţie sunt solicitaţi să înţeleagă situaţiile complexe care se pot schimba în mod imprevizibil. În acest context ,achiziţia de cunoştinţe şi formarea de competenţe la viitoarele cadre didactice trebuie să meargă n pas cu lărgirea orizontului şi cu acceptarea propriei responsabilităţi în societate.enteacherteachers traininginitial training of teacherscadre didacticeTRAINING OF TEACHERS: EFFICIENCY AND PERSPECTIVESFORMAREA CADRELOR DIDACTICE: EFICIENŢĂ ŞI PERSPECTIVEArticle