Dohotaru, Maia2020-02-032020-02-032018DOHOTARU, Maia (2018). Conceptualizarea formării orientărilor valorice la studenţi prin arta coregrafică: abordare psihologică şi pedagogică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, nr. 3(109), pp. 11-16. ISSN 1810-64551810-6455https://msuir.usm.md/handle/123456789/2503În articol este prezentat demersul psihologic al formării orientărilor valorice la studenţi prin arta coregrafică, din perspectiva psihologiei valorilor şi a psihologiei formării achiziţiilor comportamentale şi atitudinale, accentul fiind pus pe analiza şi valorificarea legităţilor creativităţii artistice. Demersul pedagogic este axat pe fundamentarea etapelor, a metodologiei şi a finalităţilor de formare a orientărilor valorice la studenţii-coregrafi. Totodată, se descriu pe larg principiile, structura şi conţinutul formării orientărilor valorice/estetice la studenţiIn this article, the psychological approach of forming value orientations in undergraduate students through choreography is based on the perspective of the psychology of values and the psychology of behavior and attitude acquisition. Emphasis is placed on analyzing and capitalizing on the laws of artistic creativity. The teaching methodology is based on building a foundation for the various stages, the methods and the end goals of forming value orientations in choreography students. The principles, structure, and contents of the value/aesthetic orientation of students are also describedrovaloricoregrafiecreativitateaaesthetic orientationscreativityCONCEPTUALIZAREA FORMĂRII ORIENTĂRILOR VALORICE LA STUDENŢI PRIN ARTA COREGRAFICĂ: ABORDARE PSIHOLOGICĂ ŞI PEDAGOGICĂArticle