Bodrug-Lungu, Valentina (conducător științific)Lupușor, Roxana-Monica2024-10-312024-10-312024LUPUȘOR, Roxana-Monica. Paradigme psihopedagogice de integrare a copiilor cu autism în mediul educațional. Teză de doctor în științe ale educației. Chișinău, 2024.https://msuir.usm.md/handle/123456789/16491Teză de doctor în științe ale educației. 531.01 – Teoria generală a educației. Conducător ştiinţific: profesor universitar, doctor habilitat în științe pedagogice, Valentina BODRUG-LUNGU.Scopul cercetării a constat în identificarea și validarea paradigmei eficiente de integrare a copiilor cu TSA în mediul educațional preșcolar.The research aimed to identify and validate an effective paradigm for integrating children with ASD into the preschool education environment.Целью исследования было выявление и обоснование эффективной парадигмы интеграции детей с РАС в дошкольную образовательную среду.rointegrare socio-educaționalăautismmediul educațional preșcolarcopii cu TSApreschool educational environmentдошкольная образовательная средарасстройства аутистического спектраинтеграция социально-образовательнаяParadigme psihopedagogice de integrare a copiilor cu autism în mediul educațional [Teză]Psycho-pedagogical paradigms of autistic children integration in the educational environmentПсихо-педагогические парадигмы интеграции детей с аутизмом в образовательную средуThesis