Zrekat, Awny2016-01-282016-01-282014Zerkat, Awny. SYSTEMIC TREATMENT OF QUALITY MANAGEMENT (QUALITY MANAGEMENT SYSTEM). In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria științe exacte și economice: Matematică. Informatică. Fizică. Economie. Revistă științifică. 2014, nr.7(77), pp.171-1741857-2073http://studiamsu.eu/nr-7-77-2014/https://msuir.usm.md/handle/123456789/289Total Quality Management (TQM) is a set of management practices throughout the organization, geared to ensure the organization consistently meets or exceeds customer requirements. TQM is an approach that organizations use to improve thei r internal processes and increase customer satisfactionManagementul calităţii totale (TQM) formează un set de practici manageriale în cadrul organizaţiei, orientate spre îndeplinirea în mod constant a cerinţelor clientului sau chiar spre depăşirea acestora. TQM este o abordare pe care organizaţiile o folosesc pentru a îmbunătăţi procesele interne şi a asigura satisfacţia clienţilor.enmanagementpublic organizationmanagementul calităţiiSYSTEMIC TREATMENT OF QUALITY MANAGEMENT (QUALITY MANAGEMENT SYSTEM)MANAGEMENTUL CALITĂŢII TOTALEArticle