Roșca, Maria2019-06-262019-06-262018ROȘCA, M. Profilul psihologic al școlarului de vârstă mică care comunică eficient. In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2018, nr. 9 (119), pp.310-318. ISSN 1857-2103.1857-2103http://studiamsu.eu/nr-9-119-2018/https://msuir.usm.md/handle/123456789/2127Capacitatea de a comunica rămâne a fi un subiect actual. Prin comunicare exprimăm ideile, sentimentele, valorile şi necesităţile. Comunicarea este cea care facilitează constituirea relaţiilor interpersonale ale şcolarului de vârstă mică şi încadrarea lui în societate. Atunci când şcolarul este învăţat să comunice eficient, lui i se oferă, de fapt, atributele şi posibilitatea de a se dezvolta, de a creşte şi de a evolua.The capacity of communication is an up-to-date topic. Through communication we can express our ideas, feelings, values and needs. Communication facilitates the formation of interpersonal relationships of the beginning pupil and his integration into society. When the beginning pupil is taughlt to efficiently communicate, he has actually attributes and the possibilities to develop, to grow up and to evolve himself.rocapacitatea de a construi un dialogaptitudini comunicativepsihopedagogiepsihologia procesului de învăţământthe capacity to build a dialogPROFILUL PSIHOLOGIC AL ȘCOLARULUI DE VÂRSTĂ MICĂ CARE COMUNICĂ EFICIENTTHE PSYCHOLOGICAL PROFILE OF THE BEGINNING PUPIL WHO CONDUCTS EFFICIENT COMMUNICATIONArticle