Repida, TatianaPaiu, MihailȚurcanu, Carolina2019-01-102019-01-102017REpida, T., Paiu, M., Țurcanu, C. organizarea procesului didactic în şcoala superioară din perspectiva conexiunii şi continuităţii metodologiei de predare-învăţare.In: Studia Universitatis Moldaviae. Seria Științe ale educației: Pedagogie. Psihologie. Revistă științifică. 2017, nr. 9 (109), pp.62-74. ISSN 1857-2103.1857-2103http://studiamsu.eu/nr-9-109-2017/https://msuir.usm.md/handle/123456789/1914În articol sunt analizate opiniile studenţilor privind procesul de instruire în învăţământul superior, referitor la metodologia predării-învăţării. Studiul realizat empiric denotă că continuitatea în aplicarea metodologiei didactice constă în conștientizarea de către cadrele didactice a caracterului dinamic al metodologiei instruirii: diversificarea și combinarea strategiilor didactice în raport cu profilul de pregătire a specialiștilor, finalitățile/competențele, conținuturile, caracteristicile individuale ale studentului, experiențele acumulate, condițiile în care se desfășoară procesul educațional.roevaluaremetode de instruireconexiunestrategii didacticemetodologie didacticăînvăţareORGANIZAREA PROCESULUI DIDACTIC ÎN ŞCOALA SUPERIOARĂ DIN PERSPECTIVA CONEXIUNII ŞI CONTINUITĂŢII METODOLOGIEI DE PREDARE-ÎNVĂŢAREORGANIZATION OF THE TEACHING PROCESS IN SUPERIOR SCHOOL IN THE PERSPECTIVE OF CONNECTION AND CONTINUITY OF THE TEACHING-LEARNING METHODOLOGYArticle