Ejov, AlexandrEjova, Cristina2018-03-142018-03-142018EJOV, Al. Imaginea statului în relațiile internațonale: Suport de curs. Ch.: CEP USM, 2018. 222 p. ISBN 978-9975-71-976-6.978-9975-71-976-6.https://msuir.usm.md/handle/123456789/1696Suportul de curs include o analiză teoretico-metodologică şi istoriografică a imaginii statului și sistematizarea tehnologiilor de formare și poziționare a imaginii politice a statului și liderului pe arena internațională. De asemenea, sunt cercetate teoriile marketingului teritorial și brandingul național, este analizat rolul puterii soft și al diplomației publice în formarea imaginii internaționale a statului, fiind evaluat rolul strategiei de brand în promovarea și dezvoltarea orașelor. Totodată, sunt identificate problemele privind formarea imaginii internaționale a Republicii Moldova la etapa actuală. Materialele sunt destinate cadrelor didactice, studenţilor, masteranzilor, doctoranzilor și tuturor celor interesaţi de tematica respectivă din domeniul știinţei politice, relaţiilor internaţionale, precum şi organelor de resort responsabile de exercitarea politicii externe a statului.robranddiplomația publicăimaginea internațională a statuluiRepublica Moldovapromovarea Republicii MoldovaIMAGINEA STATULUI ÎN RELAȚIILE INTERNAȚIONALE: SUPORT DE CURSBook