Țurcanu CarolinaGuțu Vladimir2021-10-292021-10-292020ŢURCANU, Carolina; GUŢU, Vladimir. Strategii didactice: concept și unele specificări privind educația nonformală a adulților. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei. Vol.7, Partea 2, 5 iunie 2020, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2020, pp. 5-12. ISBN 978-9975-88-060-2.978-9975-88-060-2https://msuir.usm.md/handle/123456789/4975În articolul dat se analizează conceptul de ”strategie didactică”, se încearcă de a clasifica strategiile didactice conform unor criterii, se compară strategiile didactice tradiționale cu cele moderne. Totodată, se argumentează etapele elaborării unor strategii didactice, modalitățile de implementare atât din perspectiva didacticii generale, cât și din perspectiva didacticii pentru adulțiThis article analyzes the concept of "teaching strategy", tries to classify teaching strategies according to certain criteria, compares traditional teaching strategies with modern ones. At the same time, the stages of elaboration of didactic strategies are argued, the implementation modalities both from the perspective of general didactics and from the perspective of adult didactics.rodidacticatehnologii didacticemetode didacticepredareînvățare-evaluaredidacticsteaching strategiesteaching technologiesteaching methodsteachinglearning-assessmenSTRATEGII DIDACTICE: CONCEPT ȘI UNELE SPECIFICĂRI PRIVIND EDUCAȚIA NONFORMALĂ A ADULȚILORTeaching strategies: concept and some specifications on non-formal adult educationArticle