Șevciuc, MaiaDecean, Monica2021-09-232021-09-232021DECEAN, Monica. Valențe psihopedagogice de depășire a absenteismului școlar: teză de doctor în științe ale educației. 531.01 - Teoria generală a educației. Ch., 2021. 226 p.https://msuir.usm.md/handle/123456789/4810Teză de doctor în ştiințe ale educației - Conducător științific: doctor în științe pedagogie, conferențiar universitar, Maia ȘEVCIUC.Scopul cercetării constă în determinarea și valorificarea fundamentelor teoretice și praxiologice în depășirea absenteismului școlar la elevii de liceu.The purpose of the research consists in determining and capitalizing on the theoretical and praxiological foundations of overcoming school absenteeism in high school students.Цель исследования: разработка и применение теоретических и праксиологических основ преодоления школьного абсентеизма в лицеях.roабсентеизмteoria generală a educațieiшкольный абсентеизмabsenteeismpsychological factorsmethods of overcoming absenteeismVALENŢE PSIHOPEDAGOGICE DE DEPĂȘIRE A ABSENTEISMULUI ȘCOLARPsycho-pedagogical values of overcoming the school absenteeismПсихопедагогические основы преодоления школьного абсентеизмаThesis